Om mig

Hejsan! Jag heter Jennifer, kallas Jen, och är 15 år. Jag har 1 kanin också har vi 14 fiskar :D
Mina intressen är att: Rida, Rita, Fota, Vara med kompisar, Köra moped & Sova ;D

Denna blogg är den.. 5:e som jag har ;) Har haft 3 egna och 1 som jag delar med en kompis ^^
www.Jennulis.blogg.se www.jenann.blogg.se www.jenhorse.blogg.se
            l                                  l                                l
Uppdaterar ännu        Delar med en kompis    Jättegammal blogg

Jag lägger inte upp så mycket bilder på mig själv.. :P Men ja kan lägga upp bilder på in kanin eller naturbilder m.m. :D


Jag på min moped/vespa ^^

Mina kompisar :D

Min kanin Fläckis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0