Home

Nu har alla typer i skolan gymnastik, vissa springer löptest (som jag också sku ha gjort idag) men jag är hemma. Är lite hes & hostar.. Suck, hatar den här allergin -.- Hatar allergi överlag -_- Tur att det inte bara är jag som har allergi för det sku vara lite ensamt, höhö. Men nu då man är flera så kan man nysa tillsammans, haha ♥

Men jag ska nog på skriba ikväll, fotografering & övning :P Och så far jag nog till skolan imorgon, vill ju inte missa hawaischnitzeln & kladdkakan på huslig ekonomi som vi har imorgon. Ska bli gott, yummi :D



Have a sunny day! :D

Kommentarer
Postat av: MEPS

din j*vla sskitstövel... u bryr dej mer om kladdkakon å grisschnitzeln än om oss. Tänk på hur vi ha sakna dej nu idag.... DUMB.



(ja menar bara väl det vet du :D)

2011-05-18 @ 15:33:43
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Linnnwww

voi voi voi håller me meps



WEEEH en gälin sool!

2011-05-19 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0