Hallåisan!

Hallå!

Det händer inte mycket här, varken på bloggen eller här hemma...

I lördags var vi hela dagen på nöjesfältet Powerpark. :D Det var skitkul där men dagen gick alldeles för snabbt! :P Synd...
Det fanns en ny åkattraktion där iår med den bara krånglade hela tiden, typ. En gång lämnade vi och sitta där en stund, eheh ^^ Alla som har varit till Borgbacken i Helsingfors (eller så var det Särkänniemi i Tammerfors, minns inte vilken..) vet hur Salama far? Så for den nya åkgrejen där. Men det snurrade inte lika mycket och for inte uppåt å neråt så mycket ;) Men den va jätte kul ändå :D Och så åkte vi ett x-antal gånger i trä berg- och dalbanan ^.^ Och sedan skulle vi köra go-cart inomhus som vi alltid gör men de hade stängt 19:00 :( Så då körde vi utomhus i stället. Men jag körde inte iår... :P

Nu tänkte jag spela sims igen, eller så lägger jag mig på sängen och läser? Hmm.
Nå läsa kan jag ju göra sen ^^
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0