RIDA!! :D

Hallåisan alla som sover x)
Först nu orkade jag skriva nåt! ;)

Ni sku ha måsta varit med till Bergö idag! Vi hadd så kul! :D Stallsdag, var där 4 timmar ^^ Då vi kom dit så mockade vi boxar. Jag mockade ungefär 2 st. Sedan efter 1 timmes städning fick vi välja hästar :D Jag fick Ralli♥
Sedan bar det iväg på en terrängtur BARBACKA :D :D :D Shit va det var KUUL! Fast man höll på ti fall av då vi var i grenarnas höjd ;) Men vi kom tillbaka levandes - allihopa :O :D

Sedan hade vi fikapaus ^^ Ridlärarinnans man bara bråka med oss xD (nämner inga namn ;))

Sedan sadlade vi och for iväg på en terrängtur med sadel ^^ Där på den stigen fanns det myyycket mera grenar än på förra ;D Men det slutade med att ett 2 meter långt/brett dike fick oss att vända tillbaka och rida på en grusväg istället där vi fick trava och GALOPPERAA!! :D :D
Ralli som jag red så ökade galoppen i smyg så det nästan blev till sken xD Men skitkul var det!!! Måst fara igen! :D (Å då Annuli SKA du med - vare sig din mamma vill de eller ej x))

En minnesvärd dag, för bara 25€ ;)

Tyvärr så hade jag kameran hemma = inga bilder... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0