Hallå

Igår var vi ju då till stan :D Slutade skolan klockan 12 igår. Happy ;D
I stan åt vi på Subway. Tog bara ½ smörgås denna gång :P De gjorde Annuli (som jag var med) också o.O Hon som alltid brukar ta en hel. Men jaja. Sedan kom Madde efter att hon hade ätit med sin klass på Rosso.

Subway 8D

Mina  nya solbrillz, nu behöver jag inte köpa nya på ett tag ^^

Hopvikta handdukar som man sätter i vatten så de blir ickehopvikta handdukar xD

Ena tröjjan (från gina tricot)
Köpte ännu en tröjja men jag orkar inte fota den ;) Den är orange med en ficka på ena bröstet och i ''slattrigt'' tyg :D Köpte också en glass, mumsimums ^^

//Jennuli

Kommentarer
Postat av: Sondris

Aww. Jag har också en sådan tröja ;D

2011-06-12 @ 21:51:21
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0