50 inlägg!

Hehe, inte så många men ändå! :D
Det händer inte så mycket här just nu..
Var ju till stallet idag & hästarna var så FINA nu när de har tappat all vinterpäls :D
Då hon som har hästen där lyfte ut en vattenhink ur boxen så sa jag: ''Ååå, det var så längesen jag tvätta en vattenhink!'' :D

Imorgon ska jag i duschen. Och sen ska jag städa hela dagen eftersom Nea ska kom hit å soov över fredag-lördag ^^ Ska bli kuul :D Men hon e säkert trött då då hon ha stigi upp halv 6 å jag är helt hypär eftersom jag ha stigi upp 7 timmar efter henne xD Men jaja, ska ändå bli kul :D Mitt sims hotar me ti krasch så hon får väl hjälp mig med det? :)

Chattar med Annuli just nu. Hon är hypär.. Som vanligt då, höhö ;)

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva.. Så det här får bli det sista inlägget för idag.
God Natt!


Hihi, ja tyckte att den här bilden är för gullig ♥

Kommentarer
Postat av: MEPS

a kul messåmar du får då om nea kommer.... ja ska mögel me måps kaveris

2011-06-23 @ 16:53:09
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0