Feestin?

Idag har det åskat hela dagen. Men just nu har det typ paus. :)
Idag har jag varit och spolat ena örat, intressant ;) Och så har vi ätit glass :D

Min syrra är dum, just nu... -.-'

Ikväll blir det kanske dans vid Carpella..? Men jag kan inte dansa.. :O Höhö, men jag vet inte om jag ska fara eller inte? Det kostar 10€ inträde om man är under 18 år. 18€ kostar det om man är över 18 år. :) Om 2½ år blir det dyrare för mig, höhö :P
Jag sku nog gärna far men jag vill ju spara pengar också :/ Men det är ju bara en gång och 10€ så nog kan man väl fara? :)
Får jobba hårt på Petsmo bär sedan och så kan man ju önska sig pengar till både födelsedagen och i julklapp :D Så nog bär det väl av nog?? ;)



Men jaja, nu ska jag inte tråka ut er med sånt här tjafs. :P
Hejdå //Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0